طبیبچه

تراوشات ذهنی یک گندمی

طبیبچه

تراوشات ذهنی یک گندمی

باید برای هر ثانیه شاکر بود ، برای هر دم و بازدم و برای بودنی که مقدر شده

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شروعی دوباره

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ق.ظ

بِسْمِ اللّٰهِ الرِّحْمٰنِ الرَّحِیم .

چقدر لذت دارد ، چقدر آدم شور و شوق دارد که می خواهد دوباره شروع کند به نوشتن 

 مدت زمانی طولانی ، فاصله گرفته بودم از وبلاگ . البته بلاگفا لطف کرد و تمام آرشیوم را ترکاند. 

ناراحت بودم، خیلی زیاد دلگیر اما فکر کردم یک شروع تازه برایم رقم خورده . خیلی از دوستان وبلاگیم هم رفتند . با خودم فکر کردم بهتر است از بعضی هایشان فاصله بگیرم و همین کار را می کنم .

#پسر کوچک همسایه ی طبقه ی بالا گریه می کند 

#موبایل عمو علی مدام در حال دریافت پیام است ، مگر نرفته بود که بخوابد؟! 

قلبم سراسر آرامش است از این بازگشت . اینستا و تلگرام و وایبر و واتس آپ و تمام مجازی های دنیا به کنار . هیچ چیزی وبلاگ خود آدم نمی شود .

 خیلی پخته تر از قبل شده ام












  • مَتَلو

نظرات  (۱)

سلام عزیزم
رسیدن بخیر.
انشالله زندگیت همیشه سرشار از ارامش باشه.
پاسخ:
قربون لطفت :)
اینقد ذوق کردم پیامتو دیدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی